Lassan belerázódom a dolgokba az új munkahelyemen

Nemrég egy ingatlankezelő cégnél kezdtem el dolgozni. Régóta kerestem már új munkahelyet, lehetőleg olyat, ami normálisan fizet, ezzel együtt nem kell megszakadni sem, és lehetőleg a légkör is kellemes. E tekintetben nem voltak jó tapasztalataim: számos munkahelyen megfordultam már, de olyat még sohasem tapasztaltam, hogy minden klappolt volna. Akadt olyan, ahol a fizetés a létminimum fenntartására sem bizonyult elégnek. Máskor pedig ugyan korrekt fizetést kaptunk, de a kollégák nem viselkedtek jófejként, kibeszélték a másikat, egyszóval: nem volt éppen jó hangulat. Olyan élményem is volt, hogy tűrhető fietés és légkör mellett tarthatatlanul sokat kellett dolgoznunk, nem pusztán a munkaidőben szakadtunk meg, de a túlóra is mindennapos volt. Már feladtam, hogy lesz valaha jó munkahelyem, ennek ellenére tovább keresgéltem, ugyanis mindenképpen váltani szerettem volna. Váratlanul jött szembe az említett céges állás: eleinte izgultam, hogy meg fogok-e tudni felelni az elvárásoknak, korábban ugyanis még sohasem dolgoztam a céges szférában. Az első napokban még nem múlt el a szorongásom, de utána fokozatosan enyhülni kezdett: belerázódtam az új körülményekbe, és lassanként kezdtem átlátni, mikre is kell figyelni egy ilyen típusú állásnál.

Sok újdonságot tanultam: pályázatírás – PRODAP Consult Kft. – ez volt az egyik téma, amibe hamar beleástam magam. A pályázati lehetőségek világa első pillantásra vonzónak tűnik, mégis sokan visszariadnak tőle, amikor szembesülnek a bonyolult követelményekkel és a szűkre szabott határidőkkel. Sok vállalkozó és magánszemély úgy érzi, hogy bár szívesen élne a támogatások adta előnyökkel, nincs elegendő ideje vagy gyakorlata ahhoz, hogy végigvigye a teljes folyamatot. Éppen ezt a terhet veszik le az ügyfelek válláról azok, akik professzionális pályázatírással foglalkoznak: így a PRODAP Consult Kft. is. Feladatuk lényege, hogy átadják azt a több évtized alatt felhalmozott tudást és rutint, amely biztos alapot teremt a sikeres támogatási kérelmek elkészítéséhez. A csapat több mint húsz éve működik a pályázati szektorban, ez idő alatt pedig mind cégeknek, mind magánszemélyeknek több ezer projekt benyújtását segítette végig. Pontosan tudják, hogy a jogszabályi környezet folyamatosan változik, a kiírások szövege pedig gyakran összetett és félreérthető. Épp ezért vállalják át az adminisztráció túlnyomó részét: a dokumentumok összeállítását, a szükséges mellékletek előkészítését, a teljes folyamat ütemezését és felügyeletét. Az ügyfeleknek csak azokat a lépéseket kell elvégezniük, amelyek személyes azonosítást vagy hivatalos iratokat igényelnek.

Munkájuk egyik alapköve a folyamatos kommunikáció. Fontosnak tartják, hogy az ügyfelek minden szakaszban értesüljenek a folyamat állásáról, kérdéseikre pedig bármikor választ kapjanak. Emellett hangsúlyozzák: nem ígérnek elérhetetlent, és nem hitegetik az érdeklődőket olyan pályázatokkal, ahol valóban minimális az esély a pozitív elbírálásra. Az előzetes konzultációk és alkalmassági vizsgálatok célja éppen az, hogy mindenki reális képet kapjon a lehetőségeiről. Mindehhez meggyőző eredmények társulnak. Több programnál is 95% feletti, sőt számos esetben 100%-os sikerarányt értek el, legyen szó energetikai fejlesztésekről, napelemes rendszerekről vagy lakossági támogatások előkészítéséről. A beadás után sem engedik el az ügyfelek kezét: vállalják az elszámolások, fenntartási jelentések összeállítását, és gondoskodnak róla, hogy semmilyen adminisztratív mulasztás ne veszélyeztesse a projekt sikerét. Munkájuk célja egyszerű: megkönnyíteni mindazok dolgát, akik szeretnének fejlődni, beruházni vagy otthonukon javítani, de nem akarják, vagy nem tudják vállalni a pályázatokkal járó terheket – pályázatírás – PRODAP Consult Kft. a legjobb!